czwartek, 23 kwietnia 2015

urodzinowo

Miałam przyjemność przygotować zestaw dekoracji
dla małego Marcelka, który niedługo będzie obchodził pierwsze urodzinki.
Co prawda zdjęcia nie są najlepszej jakości, robiłam je tuż przed wysyłką,
a nie było sprzyjających warunków do zdjęć, ale bardzo chciałam pokazać Wam
jak wykorzystać chorągiewki z alfabetem i cyferkami.
Chorągiewek z alfabetem użyłam na albumie, a właściwie księdze gości,
każdą podkleiłam pełną chorągiewką z tego zestawu
Chorągiewki z cyferką umieściłam na winietkach oraz na pikach do babeczek.
Wszystkie chorągiewki i wiele innych elementów przykleiłam taśmą 3D o grubości 1,5mm dla uzyskania przestrzenności. Natomiast do wszystkiego co było do przyklejenia na płasko, czyli papier scrapowy do papieru wizytówkowego w winietkach i papier scrapowy do beermaty w albumie, użyłam cieniutkiej taśmy włókninnej.
Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz