wtorek, 16 czerwca 2015

Relacja z VIII Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego

Witajcie serdecznie :)

Zapraszam Was na relację z VIII Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego,
który odbył się w miniona sobotę, czyli 13 czerwca 2015r. w Warszawie.

Nasze stoisko, na którym były oczywiście wykrojniki, taśmy i maty magnetyczne,
oraz wspaniałe inspiracje cudownego DT z wykorzystaniem naszych produktów :)
Poniższe trzy zdjęcia pochodzą z bloga Drychy i są oczywiście tu za Jej pozwoleniem :)



A tu z Olą Ikemo (po lewej) :)
Oluś, cudnie, że mogłyśmy poznać się w realu.
Ola, zrobiła zdjęcia jak prowadziłam pokaz, podczas którego
opowiedziałam o jakości naszych wykrojników i taśm klejących.
Pokazałam min. jak radzić sobie z wycinaniem trudniejszych ażurowych wzorów.

Po pokazie prowadziłam warsztaty make&take, na których Panie przygotowały
notesy magnetyczne używając naszej maty magnetycznej, taśm klejących
oraz wycinanek z wykrojników: serwetki i chorągiewek z alfabetem.
Moje ulubione mega wesołe zdjęcie z Paniami i Ich gotowymi notesami 

Dziękuję za sympatyczny dzień, za spotkania z Wami,
te przy naszym stoisku i te podczas pokazu i warsztatów :)
Do zobaczenia na kolejnych zlotach :)

Zdjęciami, na których jesteście, się częstujcie, napiszcie w komentarzu jeśli
opublikuje je na swoich blogach, chętnie do Was zajrzę :)

Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz