poniedziałek, 28 września 2015

Plan lekcji po raz kolejny

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać jeszcze jeden (ostatni) plan lekcji. Teraz w wersji dziewczęcej. Kolory zostały wybrane przez zamawiającą (moją córkę). Tym razem kompozycja jest bogaciej ozdobiona- wykorzystałam kwiaty i tekturki. Po raz kolejny pomocne okazały się taśmy dwustronnie klejące- zwykła i 3D. Użyłam także wykrojnika serwetki, z której wycięłam kółko oraz gałązkę nr 1 i chorągiewki kształty.

Hello!

I'd like to show another lesson plan tyoday. It'll be the last one ;-D This timetable is a girly one. My daugther has chosen the colors. This time the the ornaments are richer. I used flowers and some chipboard. Double-sided adhesive tape was irreplaceable again- I used plain and 3D. I also used the doily die- (I cut out a circle from it), twiggy no 1 and banners- shapes.




Pozdrawiam

Agnieszka

Craft Passion


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz