piątek, 29 stycznia 2016

Wielkanoc tuż, tuż

Witam,
jeszcze miesiąc temu było Boże Narodzenie, a teraz nadszedł czas na przygotowywanie się do Wielkiej Nocy :) Dlatego wzięłam w ruch wykrojnik Wianek i kwiatek i przygotowałam pierwszą w tym roku kartkę wielkanocną. Połączyłam delikatne pastelowe kolory aby stworzyć wiosenne tło. Na wianku znalazły się trzy kwiatuszki, które wykonałam za pomocą wykrojnika Wianek i kwiatek. Jako napis wykorzystałam wykrojnik Wesołego Alleluja.

Hello,
last month we had Christmas amd now we have time to prepare to Easter ;) That is why I used our lovely die Wreath and flower to create first easter card this year! I combine delicate pastel colours to make spring background. On the wreath I put three flowers made from Wreath and flower die. As a word I used Wesołego Alleluja die.


 


Pozdrawiam serdecznie / Greet warmly

1 komentarz: